pátek 25. října 2013

Krajkový pudr

Hezký pátek už podruhé!

Jak jsem slibovala, budu na Vás teď chrlit strašně moc věcí, o které se chci podělit. Jednou z nich je krajkový pudr od Dermacolu, který používám už asi dva, nebo tři roky a je můj velký oblíbenec.


Ráda bych začala tím, že pokud máte mastnou pleť a nedokonalosti, které potřebujete skrýt, asi to nebude nic moc pro Vás. Tenhle pudr je podle popisu výrobce i podle mě velmi lehký a jemný, takže to slouží spíš jako taková tečka na závěr celkového vzhledu. Jelikož jsem ale majitelkou suché pleti bez viditelných problémů, (teda teď to není nic moc, mám nějaké pupínkovaté tváře a nevím proč, přisuzuji to CC krému od Mixy, který jsem teď "vysadila", tak uvidíme..) sedl mi skvěle.




Co mě na něm na první pohled uchvátilo byl jednoduchý vzhled. Průhledné víčko se stříbrným nápisem. Decentní. Dále také velmi zajímavá krajková struktura, u které jsem se bála, že by mohla být na škodu, ale nemá podle mě nijak zvláštní význam, kromě toho designového. Pudr pěkně jemně voní, ačkoli vůně je cítit pouze když k němu opravdu přičichnete, na obličeji ji nevnímám naštěstí.



No a teď už k samotné funkci. Jak jsem psala na začátku, pudr je velmi lehký, je to fakt spíš na to "doklepnutí" a ne na žádné velké krytí a matování. Mně ale velmi vyhovuje, protože nepůsobí nepřirozeně, spíše naopak. Maličko zvýrazňuje chloupky na tvářích. Vydrží mi poměrně dlouho, většinou mi stačí se přepudrovat když dorazím ze školy, nebo když se večer někam chystám.



Pudr jsem použila jen s podkladovým krémem bez mape-upu, jak vidíte, opravdu vypadá jemně a trošičku překryje ty červené skvrnky.

K dostání je tuším v pěti odstínech, já vždy kupovala 01, nyní mám o jeden odstín tmavší a vyhovují mi oba tak nějak stejně, jsou si hodně podobné. Balení obsahuje 8g a můžete ho zakoupit na e-shopu firmy Dermacol za 89 korun, v obchodech je o něco dražší, ale maximálně o dvacku myslím.

Pokud tedy hledáte jemný pudr pro perfektní přirozený vzhled, mohl by tenhle být pro Vás to pravé ořechové:)

Zalíbil se Vám tenhle pudr? Jaké máte rády Vy? A jaké jsou Vaše hlavní požadavky, které by měl dobrý pudr splňovat?

Přeji krásný víkend
J<3

(Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji PR společnosti Dermacol)

4 komentáře:

  1. Ten púder je úplne skvelý :) ..používam ho dosť často na striedačku s Stay Matte od Rimmel :) ... btw : nominovala som ťa na Libster Blog awrard TAG na mojom blogu :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stay Matte jsem jednu dobu taky používala, ale pak mi nějak přestal vyhovovat, ani si už nepamatuju proč:/ tenhle mám fakt ráda, díky tomu, jak je jemný:)
      Mockrát děkuji, to mě fakt potěšilo:)

      Vymazat
  2. Tenhle pudr je nejlepší, předtím jsem používala Stay Matte, ale od té doby, co jsem dala šanci Dermacolu je střídám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten Stay Matte si pochvaluje hrozně moc lidí. Já se teď chystám zkusit Max Factor Creme puff, na který se hrozně těším a doufám, že je budu taky moct nějak kombinovat, protože jsem zatím nenašla jiný pudr, který bych mohla permanentně používat:/

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...