pondělí 28. října 2013

Liebster Blog Award

Krásné pondělní dopoledne všem!
Dnes na mě na blogu čekalo překvapení v podobě nominace na Liebster Blog Award, za kterou bych chtěla poděkovat Henriett. Takže děkuji H. <3



Jak asi pravděpodobně víte, jedná se o TAG, ve kterém nominovaná blogerka s méně než 200 odběrateli odpoví na 10 otázek a zároveň sestaví svých 10 otázek a nominuje další blogerku/y a tak to jde dál a dál.

No a jaké jsem dostala otázky?

1. Jaká je tvoje oblíbená značka kosmetiky?
- Tak jelikož moc neholduji příliš drahám značkám, dost jsem si za poslední dobu oblíbila Dermacol a Ziaju. Jinak mám také moc ráda Maybelline a občas si dopřeji něco od Max Factoru.

2 V jakém státě/městě bys v budoucnosti chtěla žít?
- Jak už jsem psala v jednom z úvodních článků, jsem naprostý Noromil. Takže jednoznačně Norsko. Ačkoli bych tam asi umrzla. Dále mě láká Austrálie, nebo třeba Rakousko:)

3. Kdy sis naposledy barvila vlasy a na jakou barvu?
- No, tohle bude složité. Já jsem si nikdy vlasy nebarvila, ale pamatuji si, že asi ve třetí třídě si mamka nechávala dělat blonďatý melír a zbyla jí barva, tak mi nechala udělat asi dva blond proužky:D

4. Čeho máš doma nejvíc? Bot, kabelek, šatů, svetrů..
-Fuu, no to fakt nevím. Nejspíš ponožek:D Ale když to nebudu brát takhle "lajcky", tak asi bot:)

5. Posloucháš hudbu když jdeš spát? Jakou?
- Ne, že bych si pouštěla hudbu k usínání, to bych probděla celou noc, ale před spaním si občas ráda pustím nějakou uklidňující hudbu. Třeba hrozně často si takhle pouštím Reunion od The XX.



6. Jsi s přáteli raději venku, nebo někde v baru?
-Záleží na situaci a u mě hlavně na počasí. Ale častěji si radši půjdu někam sednout, než být venku.

7. Čeho se nejvíc bojíš?
- Všeho. Jestli to chcete číst do večera, klidně Vám to všechno vypíšu. Hadů, pavouků, tmy, být v noci sama doma, toho, že někdy oslepnu, mravenců, berušek (to je hrozné, jak se letos přemnožily, denně jich vyháním ven tak 6), A z Pretty Little Liars, toho, že ztloustnu a už nikdy nezhubnu:D


8. O čem se ti zdálo poslední noc?
- No to kdybych si pamatovala..Fakt nevím, ale včera se mi zdálo, že jsem se ztratila na nějakém hradě.

9. Proč sis vytvořila blog?
- Abych měla místo, kde se vykecat o věcech, které mě baví a zajímají. Když to někdo bude chtít číst, přečte si to, když ne, tak zavře okno (haha). Jelikož nemám moc s kým si o kosmetice a tak povídat, přišlo mi to jako super nápad.

10. Ví tvoji přátelé o tom, že máš blog?
- Nevím o tom, že by to někdo věděl. Nikomu jsem to neřekla a ani to nemám v plánu:)

Ještě jednou moc děkuji za nominaci a super otázky H.:)

A koho nominuji já? Nejsem si přesně jistá, holky, jestli už jste na LBA byly nominovány, každopádně jsem vybrala:
Brunwen a Jane, takže kdybyste měly zájem, tady jsou otázky:

1. Jakou část těla na sobě máš nejraději a proč?
2. Když narazíš na svůj horoskop, přečteš si ho? Věříš na něj?
3. Dáváš přednost kinu a popcornu nebo raději filmu doma v posteli s čokoládou?
4. Věříš na babské kosmetické rady jako maska na vlasy z vajec apod? Vyzkoušela jsi někdy nějaký tenhle "trik"?
5. Který vzor máš nejraději na oblečení? Puntíky, pruhy, zvířecí potisk, nebo něco jiného?
6. Jaký je tvůj mužský a ženský ideál krásy? Mám na mysli třeba konkrétního herce/herečku, sportovce apod.
7. Co ti nesmí chybět v kabelce?
8. Když přijde na oční linky, dáš přednost klasické tužce, kajalce, tekutým/gelovým linkám, nebo fixu?
9. Je něco, co bys vyčetla svému mladšímu já?
10. Čokoládové muffiny/zeleninový salát - co si vybereš?:)

Vymyslet otázky pro mě byla celkem fuška, tak doufám, že třeba přijdou i nějaké zajímavé odpovědi:)

Mějte se moc krásně.
J<3

8 komentářů:

  1. Jé, díky za nominaci. Určitě dotazy ráda zodpovím. :) Akorát nevím, kdy to bude, protože se určitě zaseknu při vymýšlení otázek. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak Skandinávie obecně mě moc láká, akorát bych tam taky zmrzla a potřebuju k fungování víc sluníčka. Taky mám nejvíc ponožek, a 90 % z nich nenosím. :D A ta relaxační písnička se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě by ta zima asi zničila, proto tam mám tu Austrálii, ale tam je strašně moc hadů a pavouků:D

      Vymazat
  3. Wau :) fakt ma potešilo že si ten TAG spravila tak rýchlo :) ..a točoho sa bojíš - A z PLL ma veľmi pobavilo :DDD

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...