sobota 16. listopadu 2013

Odbočka

Pozor, pozor,
hlášení pro všechny, článek úplně mimo mísu, všechny už jste o tom četly a ani já jsem ze začátku nemyslela, že to sem dám, ale jeden článek mě nezabije. Jo, i já přicházím s Brandnooz. A to kvůli tomu, že jsem zvědavá. Jsem totální jídlumil a hrozně moc mě láká ta první německá i česká krabička, protože mi to přijde jako super nápad:) A protože bonbonků Ricola není nikdy dost. Tato krabka s "jídelními novinkami" tedy nyní nově dorazí do Čech a já jsem celá žhavá ji zkusit a doufat, že to nebude stejný propadák jako Ladybox:) Kdyby Vás to náhodou zajímalo, mrkněte na brandnooz a zkuste si ji za 199 korun třeba i objednat:) (Minimální cena zboží je vždy 330,-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...