neděle 17. listopadu 2013

Trocha té vánoční atmošky

Krásné nedělní dopoledne!
Už i já začínám pomalu nasávat vánoční atmosféru a tak jsem se ji rozhodla dneska trochu navodit tady. K tomu mi pomůžou dvě úžasně voňavé věci z vánoční limitky od Yves Rocher.

Začnu sprcháčem. Ten Vás prostě musí zaujmout na první pohled, protože je hrozně krásný. Průhledná kulička se třpytkami. I kdyby byl naprosto nepoužitelný, na poličce bude vypadat vždycky dobře. Tenhle kousek má malinovo-kakaovou vůni a voní úplně přesně jako ten nanuk maliny v čokoládě.  Obsahuje třpytky, které sice v lahvičce vypadají hezky, ale jsou celkem k ničemu, možná spíš na obtíž. Naštěstí se na vás ale nijak nepřichytí a hned se smyjí dolů, takže aspoň tak, no. Přišlo by mi daleko lepší, kdyby je dali třeba na ten obal, než do samotného mýdla. Jinak bych ale řekla, že je to opravdu ideální dárek a poměrně povedená věc.




Co se týče tělového mléka, stejně jako u mýdla je lahvička velmi povedená. Vypadá opravdu vánočně a vanilková vůně k tomu prostě patří. Ta mě omámila hned na první „čuch“. Je to opravdu příjemná krásná vanilková vůně, která jde cítit ještě dlouho po tom, co se namažete. Když mi mléko přišlo, byla jsem nadšená do té doby, než jsem zjistila, že stejně jako mýdlo obsahuje třpytky. Sakra, proč? Mýdlo se ještě spláchne, ale tohle na Vás zůstane přichyceno celý den. Třpytky jsou malé a zlaté, ale v poměrně hojném množství, takže namazat si třeba tři vrstvy,  byla bych asi obalená ve zlatě, nebo nevím. Navíc s mým ekzémem není zrovna ideální si na sebe plácat takovéhle věci, takže u mě moc neuspěl, což mě zatraceně mrzí, protože voní opravdu úžasně. No nic, budu ho hold mít asi jen na ozdobu:/




Letošní vánoční limitka od YR je poměrně obsáhlá, velmi voňavá a velmi povedená. Můžete najít klasické vůně jako pomeranč a skořice, vanilka, ale třeba i pistácie či maliny. Ani já jsem neodolala a hned jsem pár věcí objednala jako vánoční dárky a jsem přesvědčená o tom, že budou mít úspěch :).

Užijte si zbytek víkendu <3

10 komentářů:

  1. Obě dvě věci mám doma a jsou super, taky na ně chystám článek, tak se pak můžeš mrknout na můj názor :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Místo mléka mám sprcháš, ale po vanilce tedy mi moc nevoní. Ale ten malinový je úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky! :) Místo mléka sprcháč a taky mi nepřijde moc vanilkový, ale ta vůně je i tak super :) No a místo maliny mám pomeranč! A je to náááádhera :)) ty třpytky tam ♥ připomína mi jantar :)

      Vymazat
    2. Mně teda vanilkově docela voní:) A celá kolekce vypadá opravdu krásně:)

      Vymazat
    3. Tak mě moc nevoní, z něj Vánoční atmosféru nemám. :D

      Vymazat
    4. Opravdu? To je tedy zvláštní:D Co paní od Physiogelu? Ozvala se? Mně už ano!:D

      Vymazat
    5. jj, mě taky. Mám už doma, ale upřímně, zatim teda nic moc, přitom jsem četla docela pozitivní recenze. :)

      Vymazat
    6. Já až na ten gel jsem poměrně spokojená, resp. s tím krémem na obličej, u tělových mlék nějak nepoznám rozdíl..:D

      Vymazat
    7. Krém je zatim fajn. Ale ostatní, na to, že nemám až tak citlivou plet, snesu téměř vše, tak gel mě lehce štípe a mléko, když jsem použila na zklidnění oholených nohou, tak jsem myslela, že se zbláznim. :D No uvidíme, jak to bude pokračovat.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...