pátek 7. února 2014

Just one word

Krásný večer!
Tak co, omrkli jste zahajovací ceremoniál Olympiády? Budete vůbec koukat? Já se strašně těším! Nejvíc jsem zvědavá na biatlonistky a ohromně fandím Bauerovi! Na to mě užije, ráda se kouknu :). Po náročném týdnu tu mám jednu oddychovku, už trochu ohraný, ale stále dobrý tag "jedno slovo."

1. Tvoje vlasy? Neposlušné
2. Oblíbená věc? Sladkosti
3. Sen z minulé noci? Zubař!
4. Oblíbené pití? Čokoláda
5. Vysněné auto? Nějakákrásnámalábíláaudinka!
6. Místnost, ve které se nacházíš? Pokojíček
7. Tvůj strach? (skoro) všechno
8. Co bys chtěla být za deset let? Šťastná
9. S kým jsi strávila včerejší večer? Biologie
10. Co nejsi? Pořádná
11. Poslední, co jsi dělala? Nádech
12. Co máš na sobě? Tepláky
13. Tvoje oblíbená knížka? Smršť
14. Poslední, co jsi jedla? Jogurt
15. Tvůj život? Hektický
16. Tvoje nálada? Olympijská


17. Tvé léto? Obyčejné
18. Kdy ses naposledy smála? Lochtání
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? Snídaně
20. Tvůj počítač? Kámoš
21. Pivo? Ne
22. Zima? Vysmaž!
23. Dovolená? Norsko!
24. V tvé posteli? Plyšáci
25. Láska? Nebeská

No joo, já vím, trochu jsem podváděla, ale je to fakt náročné!:D A co vy a jedno slovo?

Užijte si zbytek dne,
J<3

1 komentář:

  1. Já nemám v bytě televizi ani internet, takže přes týden na Olympiádu koukat nemůžu, jen o víkendu u našich. No a ten příští týden asi u našich nebudu, takže přijedu až po Olympiádě. :(
    Brunwen

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...