sobota 22. března 2014

Green mate

Krásné sobotní odpoledne!

Jak si užíváte krásných dnů? Já si musím trošku postěžovat, mám za sebou řezání první osmičky, takže se od čtvrtka válím v posteli s antibiotiky, ibalginy, mraženým špenátem a zmrzlinou. S nateklou a zašitou pusou nemůžu jíst (pít) nic než polívky a přesnídávky, croissant mi včera zabral půl hodiny :D Řeknu Vám, nepřála bych to vůbec nikomu. No,  ale abych se trošku odreagovala, rozhodla jsem se sepsat recenzi na jednu věcičku, co už na ní čeká nějakou chvilku.


Jedná se o tuhle roztomile zelenkavou čistící masku od Yves Rocher (děkuji za poskytnutí produktu k recenzi) z řady Sebo Végetal. Je určená pro smíšenou až mastnou pleť, tudíž ne zrovna ideálně pro mě, ale i přesto mi perfektně vyhovuje. Obsahuje jíl a prášek ze šišáku bajkalského, který v ní zastupuje čistící látku. 


Je bez parabenů, silikonů a barviv. Má příjemnou svěží vůni, trošku mi připomíná okurky, a jemnou nazelenalou barvu. Konzistence je poměrně hustá, ale dobře se roztírá a poté zaschne. Necháte ji působit asi 5 minut, kdy si budete připadat jako zelený šmoula a potom ji smyjete.


Bála jsem se toho, že bude obličej zbytečně přesušovat, když je určená spíše pro mastnou a smíšenou pleť, ale musím říct, že mé obavy byly plané. Nechala pleť krásně čistou, jemnou, sjednocenou a bez jakýchkoliv začervenání nebo suchých míst. 

Takže za mě spokojenost, ideální parťák pro typický holčičí večer s horkou čokoládou, filmem a lakem na nehty. 

J<3

6 komentářů:

  1. Musím vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. jej, soucítím s tebou :( já mám za sebou všechny čtyři, takže úplně přesně vím, jak se cítíš. navíc jsem dost citlivá a každou jsem odnesla gigantickou modřinou, která mi týden hrála všema barvama...
    maska vypadá zajímavě! já používám tu jejich Pure System, ale na tuhle se asi taky mrknu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky mě ještě čekají:/ :D Modřinu naštěstí nemám, ale nateklá je ta tvář teda pěkně.
      A určitě mrkni!:)

      Vymazat
  3. Já mám taky už vysekané všechny osmičky. Spodní v oktávě, horní až o pár let později na výšce. Se spodníma jsem na tom byla podobně jako ty, ale ty vrchní jsem měla už pěkně venku, takže trhání trvalo asi minutu a dokonce mě to ani nebolelo, takže jsem ten Aulin, co jsem na to dostala, ani nebrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a k věci - maska vypadá zajímavě, já dostala z téhle řady na ozkoušení vzorky krémů, tak jsem zvědavá, jestli budou na mou smíšenou pleť fungovat.

      Vymazat
    2. No, tahle trvala věčnost teda a bolest to byla:D Ty horní jsou pro mě peklo, pak už to snad bude lepší:) Ale je asi lepší to mít co nejrychleji za sebou, aspoň pak člověku nedělají starosti.
      Celá ta řasa vypadá super, určitě dej vědět!:)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...