pondělí 5. května 2014

Last days' random

Krásný pondělní večer!
Nebudu to moc okecávat, nashromáždilo se mi za poslední dobu pár fotek, tak mě napadlo, proč se nesdílet s Vámi :). Momentálně žiju v naprostém chaosu, včera jsem se vrátila od ségry, bylo to úžasný, vždycky se spolu máme nejlíp. Spousta jídla, udělaly jsme si výlet do Příbrami, Prahy a na nejlepší palačinky do Berouna. Znáte někdo Strakatýho králíka? Doporučuji!!! :)

Nejlepší horká bílá čokoláda s malinovým dortíkem!

I zdravá snídaně může být výborná:)

Dárečky z Německa - pomalu se z toho stává závislost!

V Mostě jsem narazila na Miu!! :)

Zmíněná palačinka - Nutella, banány, ořechy, karamel :)

Moje milovaná kráska!

Už jste viděli povedené jarní mixit tubusy?

Jedno z nejmilejších míst:)

Plzeňské slavnosti svobody - zajímavá podívaná:)

Tuním pokoj :D

Nové kousky:)

A jak se máte vy?

J<3











6 komentářů:

  1. podle mě by se fotky jídla neměly postovat takhle večer a už vůbec ne, když doma nic nemám :D ale jinak samé krásné fotky!
    já mám teď novou Lovely Kiku v malém skle, už jsem skoro na dně, a od tchýně jsem dostala k narozeninám obří Champaca Blossom a to je naprosto úžasná vůně, jak nějaký luxusní parfém. ale tu si nechám až někam do nového bytu :)
    a teď jdu schrastit něco na zub...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám, že to takhle na večer stálo za to a dala sis aspoň něco dobrýho! :D
      Mně je strašně líto jí pálit, tak jsem si koupila pár ikeáckých a tuhle si šetřím.. Říkala jsem si, že jedna drahá svíčka mi přece vydrží a že mě to jednou nezabije, jenže já pořád chodím koukat po dalších a jen čekám, kdy to přijde:D

      Vymazat
  2. Palacinka vypada skvele, i kdyz ja na nejak nejsem:) Krasny fotky.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! Já se mám fajn, teďka jak jsou svátky, tak jsem si vzala v pátky dovolenou, takže mám po sobě dva třídenní pracovní týdny. :))) No a ten další víkend se chystám zůstat v Brně a v rámci shoppingfever obrazit všechny obchody. Moje peněženka opět zapláče. Achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je super, tak si to pořádně užij, já mám teď zas na chvíli klid, uvidíme, jak dlouho mi to vydrží:D

      Vymazat
  4. Jenn krásné momentky ze života (dobroty a outfity obzvlášť), je fajn, že vše krásně ladí a stále se něco děje ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, všechny mi dělají velkou radost:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...